2010年3月2日星期二

★恨★


Done with the Maths papers and PA papers today
Maths papers time is not enough...kinda difficult...

However,PA papers is not that hard...^^

Tomorrow having moral exams it is final exams..

Hurray!!Hurray!!




我很恨你
这是天注定...

注定这两年让我可以玩死你..

别再我面前扮可怜

早两年前 我就是上当了....
我很记仇的...是一辈子都记得....


没有评论:

发表评论